Thursday, July 16, 2015

ပီမိုးနင္း ( မိန္းမ စိတ္ က်မ္း စာအုပ္ )






ပီမိုးနင္း - မိန္းမစိတ္က်မ္း စာအုပ္ေလးပါ။ ဖတ္ခ်င္၊ ေလ့လာခ်င္၊ စူးစမ္းခ်င္တဲ့ သယ္ရင္းေတြ စိတ္ၾကိဳက္
သာ ေဒါင္းျပီး ဖတ္နိုင္ ေလ့လာနိုင္ပါျပီ။ အျပင္မွာ စာအုပ္ကို ၀ယ္ခ်င္ရင္ေတာင္ ရွာဘို႔ မလြယ္ေတာ့ဘူး
ေနာ္။ အခု လမ္းႀကံဳတုန္း တင္ေပးလိုက္တာ။ ေအာက္ကလင့္မွာ ေဒါင္းယူနိုင္ျပီေနာ္။

PDF ဖိုင္ကို RAR နဲ႔ ထည့္ထားပါတယ္။ Extract လုပ္ပီးေတာ့ စာအုပ္ကို ဖတ္နိုင္ပါျပီ။ Andriod ဖုန္းေတြ
မွာလည္း PDF Adobe Reader ရွိရင္ ဖတ္နိုင္ပါတယ္။
>>>> Download - ပီမိုးနင္း မိန္းမစိတ္ က်မ္းစာအုပ္-PDF <<<<

အယ္...ဒါနဲ႔ ..(ပီမိုးနင္း - အပ်ိဳလမ္းၫႊန္) စာအုပ္နဲ႔ (ပီမိုးနင္း - ကာမသိဒၶိက်မ္း) ကိုထပ္ လိုခ်င္ေသးရင္
လမ္းညႊန္ ေပး လိုက္မယ္ေနာ္။

ပီမိုးနင္း - အပ်ိဳလမ္းၫႊန္ ကို ဒီလင့္မွာ ေဒါင္းယူပါ။
ပီမိုးနင္း - ကာမသိဒၶိက်မ္း ကို ဒီလင့္မွာ ေဒါင္းယူပါ။
အားလံုးအဆင္ေျပပါေစ.......။
ဆိုင္းမြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္မွ ေကာက္ႏုတ္တင္ျပလိုက္ပါတယ္။

3 comments:

#🅰dobe Photoshop 2023 အခြေခံမှအဆင့်မြင့်အထိအပြည့်အစုံ Exercise Files များ

  ..ယနေ့ (19/4/2023) အသစ်ထွက်... သင်ခန်းစာ Tutorial များအခကြေးငွေဖြင့်ရောင်းချသော... နာမည်ကျော် Lynda (LinkedIn Learning) ဝဘ်ဆိုက်မှ... #Ado...